استریچ اویل

استریچ اویل

استریچ اویل

استریچ اویل

همه چیز درباره علت و درمان سرفه کودکان زیر یک سال در خواب

سرفه کودکان

سرفه کودکان ,سرفه کودکان زیر یک سال,سرفه کودکان در خواب,سرفه کودکان زیر دو سال,سرفه کودکان در شب,سرفه کودکان طب سنتی,سرفه کودکان هنگام خواب

سرفه کودکان , سرفه کودکان زیر یک سال , سرفه کودکان در خواب , سرفه کودکان زیر دو سال

توضیحاتی در مورد سرفه کودکان

سرفه کودکان معمولا همراه با سرماخوردگی در آنان رخ می دهد. اما شما به عنوان پدر یا مادر، هر زمانی که کودک تان سرفه می‌کند، احساس درماندگی می‌کنید. شب‌ها خواب نه به چشم شما می‌آید و نه به چشم فرزندتان. سرفه مداوم نشان‌دهنده‌ی وجود یک عامل تحریک‌کننده در گلو است. در اغلب موارد، سرفه‌های مرتبط با سرماخوردگی می‌توانند با داروهای طبیعی کنترل شوند.در این مطلب از سایت جسارت در مورد سرفه کودکان صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

انواع سرفه کودکان

بدن از سرفه کردن برای از بین بردن مخاط اضافی که ممکن است مجاری تنفسی را مسدود کرده باشد، استفاده می‌کند. یک کودک ممکن است به علت احساس سوزش در گلو، عفونت، سرماخوردگی، آلرژی یا آسم و برخی اختلالات دیگر سرفه کند. نوع سرفه‌ی فرزند شما، توسط علت بروز آن تعیین می‌شود.

سرفه خشک کودکان

سرفه خشک معمولا به علت سرماخوردگی یا آنفولانزا رخ می‌دهد. این نوع سرفه همچنین ممکن است به علت عفونت‌های دستگاه تنفسی تحتانی مانند برونشیت، آسم یا آلرژی ایجاد شده توسط عوامل مضر مثل دود سیگار رخ دهد.

سیاه‌ سرفه کودکان

سیاه‌سرفه به عنوان پرتوزیس نیز شناخته می‌شود و شبیه به سرفه خشک ناشی از سرماخوردگی است. با این حال، این نوع سرفه ممکن است حتی پس از بهبودی آنفلوآنزا هم ادامه بیابد و بعد از مدتی بدتر شود. این مشکل معمولا به حملات مکرر سرفه می‌انجامد و سبب می‌شود که کودک (یا بزرگسال) به سختی تنفس کند و در هنگام نفس کشیدن خس‌خس کند.

سرفه مربوط کودکان

این نوع سرفه نتیجه‌ی وجود موکوس (مخاط) یا مایعات بیش از حد است که سبب مسدود شدن مجاری تنفسی در گلو می‌شوند. سرفه مرطوب معمولا به از بین رفتن مایع اضافی از ریه‌ها کمک می‌کند.

سرفه پارس مانند کودکان

این سرفه ناشی از نوعی عفونت ویروسی است که مسیر تنفسی فوقانی را مسدود می‌کند و موجب سرفه‌ی خاصی می‌شود، طوری که انگار یک فوک در حال عوعو کردن است.

سرفه همراه خس خس کودکان

هنگامی که کودک شما سرفه‌ی همراه با خس‌خس داشته باشد، ممکن است هنگام تنفس صدای سوت‌مانندی از گلویش خارج می‌شود. این نوع سرفه زمانی اتفاق می‌افتد که مجاری هوایی مسدود و باریک شده باشند.

سرفه کودکان و ماساژ

ماساژ همیشه سبب می‌شود که کودک احساس بهتری پیدا کند. این کار بدن را تحریک می‌کند تا خود را به طور کامل درمان کند. ماساژ توئینا را همیشه می‌توانید برای درمان سرفه کودکان استفاده کنید، صرف نظر از این‌که فرزند شما چه نوع سرفه‌ای دارد، خشک، مرطوب، پارس‌مانند و یا مزمن. – کودک را با روغن خردل گرم و سیر ماساژ بدهید. – حتما ابتدا روغن و سیر را با هم حرارت بدهید تا تاثیرشان بیش‌تر شود. – همچنین، کف دست و پای کودک را ماساژ دهید تا راحت‌تر بخوابد.

سرفه کودکان و استراحت

بدن در زمان استراحت سریع‌تر بهبودی می‌یابد. اگر فرزند شما سرفه مداوم دارد، او را در خانه نگه دارید تا تمام روز را استراحت کند. استرس کار مدرسه، رفتن به مدرسه و هر گونه آلرژن در خارج از خانه می‌تواند سرفه را تشدید کند. همچنین، از آن‌جایی که سرفه میکروب را در محیط اطراف گسترش می‌دهد، نگه داشتن او در خانه برای جلوگیری از سرایت عفونت به بچه‌های دیگر کار بسیار درستی است. – شما می‌توانید فرزند خود را سرگرم فعالیت‌های آرام مانند رنگ‌آمیزی یا نقاشی کنید یا اجازه دهید او بازی ویدئویی مورد علاقه‌ی خود را انجام دهد. – همچنین می‌توانید یک کتاب برای او بخوانید یا با یکدیگر پازل بازی کنید. – چرت زدن هم یک ایده‌ی عالی است اگر کودک‌تان دوست دارد.

بیشتر بخوایند :

سه نما


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.