تعبیر خواب انار ، تعبیر خواب

تعبیر خواب انار , تعبیر خواب درخت انار , تعبیر خواب درخت انار ابن سیرین , تعبیر خواب انار امام صادق , تعبیر خواب انار برای زن باردار , تعبیر خواب انار دانه شده , تعبیر خواب آب انار , تعبیر خواب انار قرمز , تعبیر خواب انار چیدن ,انار درخواب دیدن , تعبیر خواب انار ترش , تعبیر خواب انار شیرین , تعبیر خواب انار به روایت منوچهر مطیعی تهرانی , تعبیر خواب انار به روایت ابراهیم کرمانی , تعبیر خواب انار به روایت محمد بن سیرین , تعبیر خواب انار به روایت امام جعفر صادق , دیدن دانه های انار بدون پوست , تعبیر خواب انار از دید اسماعیل بن اشعث ,تعبیر خواب انار از دید ابراهیم کرمانی , تعبیر خواب گرفتن انار از دست نامزد

تعبیر خواب انار

انار میوه ای نیکو و بهشتی است و به نوعی با توجه به سخن بزرگان بهترین میوه است.تعبیر کنندگان خواب دیدن انار را به مال و پول ربط داده اند.دیدن انار در خواب ، نشانه آن است که از استعدادهای خود در راهی درست بهره برداری می کنید و پیوسته به دانش خود می افزایید و این خوب است.تعبیر خواب گرفتن انار از دست نامزد خود علامت آن است که با تمامی نیرنگهایی که پیرامون شما را فرا گرفته است ، با اتکا به نیروهای درونی خود از اسارت آنها جان سالم به در می برید .خوردن انار در خواب ، علامت آن است که اسیر و تسلیم زیباییهای فردی خواهید شد .

تعبیر خواب انار از دید امام جعفر صادق ع

امام بزرگوار دیدن انار در خواب را بر 3 وجه می داند

جمع آوری مال- زن پارسا -شهر آبادان.اما انار ترش غم است

تعبیر خواب انار از دید اسماعیل بن اشعث

اگر پادشاه بیند اناری داشت ولایت شهر یابد و بازرگان را ده هزار درم و بازاری راهزار درم و مردم درویش را ده درم یا یک درم است.

تعبیر خواب انار از دید محمد بن سیرین

تعبیر خواب انار اندوختن مال است و بعضی ها گفته اند یک انار شیرین خوردن در خواب، هزاردرم است که بیابد و انار ترش تعبیرش غم و اندوه است و اگر ندانی انار شیرین بوده یا ترش تعبیرش مانند انار شیرین است

تعبیر خواب انار

تعبیر خواب انار از دید ابراهیم کرمانی

اگر انار شیرین را به وقتش بخوری تعبیرش این است که در هر شغلی هستی کامیاب می شوی.اگر کسی به تو دانه انار داد از او به تو رنجی میرسد.اگر ببینی انار را باپوست و پیه می خوری از همه چیز برخوردار می شوی

تعبیر خواب انار از دید  منوچهر مطیعی تهرانی

تعبیر خواب دیدن انار پول و مال اندوزی است .اگر کسی در خواب ببنید اناری گندیده و له شده در دست دارد یا پیدا می کند تعبیر خواب این است که با آدم احمقی روبرو میشود.انار شیرین و باطراوت پول است و جمع کردن انار در ساک یا جایی نشان از مال اندوزی دارد.بعضی معتقدند انار شیرین و باطراوت زن خوب روی و مهربان است.اگر اناری از درخت کندید و خوردید و به دهان شما خوش آمد از جانب همسری خوب روی و خوش خلق بهره مند می گردید.خواب دیدن انار در فصل انار خوب است و در فصول دیگر خوب نیست.انار ترش نشان از غم و اندوه است  چنانچه کسی ببیند که در خواب انار شیرین می خورد اگر تاجر است سود می برد و اگر مسافر است به سلامت به خانه باز می گردد و اگر جوان و مجرد است همسری دل خواه می یابد و بخصوص اگر بیمار است شفا حاصل می کند.دیدن دانه های بدون پوست انار خوب نیست و اگر کسی به شما انار دانه شده دهد از طرف او به شما غمی می رسد و یا زیان می بینید.اگر در خواب کسی برای شما انا دون کند و گلپر زند نشان از توطئه دارد و بالعکس.

تعبیر خواب انار از دید دانیال نبی

تعبیر خواب انار مال است

اگر در خواب بیند انار از درخت ببرید و بخورد، تعبیر خواب این است که از زن زیبایی منفعت می برد

تعبیر خواب انار از دید جابر مغربی

تعبیر خواب انار شیرین مال و پول است.

تعبیر خواب انار ترش در همه فصول بد است و به به عدد هر دانه او را چوبی بزنند

تعبیر خواب انار

انار میوه ای است بهشتی و دیدن آن در خواب نیکو است. معبران کهن انار را به مال و پول تعبیر کرده اند و حتی برخی از آن ها مقدار پولی را که به دست بیننده خواب می رسد برآورد کرده و هر انار را هزار درم نوشته اند که مثلا می توانیم بگویم هزار تومان. این تعبیر از آن جهت شده که انار دانه دانه است و در قدیم که اسکناس و چک وجود نداشت معاملات صرفا با سکه انجام می گرفت لذا هر انار راهزار سکه بر آورد کرده اند. انار لهیده و گندیده انسانی است احمق و ابله و مزاحم چنانچه کسی در خواب ببیند اناری لهیده در دست دارد یا انار گندیده و شلی را در راه یافت با انسانی احمق و ابله برخورد می کند . داشتن انار شیرین و با طراوت، اندوختن پول است و چنانچه ببینید تعداد زیادی انار در ساک نهاده اید یا در خانه خود دارید گویای آن است که مال اندوزی می کنید و به جمع آوری پول می پردازید. برخی از معبران انار شیرین و با طراوت را به زن خوب روی و مهربان تعبیر کرده اند. چنانچه کسی ببیند اناری شیرین و تازه دارد یا از دیگری می گیرد زنی خلیق و خوبروی سرراهش قرار می گیرد. اگر اناری از درخت کندید و خوردید و به دهان شما خوش آمد از جانب همسری خوب روی و خوش خلق بهره مند می گردید. روی هم رفته دیدن انار در خواب به وقت خود یعنی در فصل انار خوب است و در بی وقت خوب نیست. انار ترش غم و اندوه است اما اگر اناری خوردید که دیدید طعم آن را نمی دانید، شیرین است یا ترش همان تعبیر انار را دارد. چنانچه کسی ببیند که در خواب انار شیرین می خورد اگر تاجر است سود می برد و اگر مسافر است به سلامت به خانه باز می گردد و اگر جوان و مجرد است همسری دل خواه می یابد و بخصوص اگر بیمار است شفا حاصل می کند.

تعبیر خواب انار

دیدن دانه های انار بدون پوست و پی خوب نیست و چنانچه در خواب از دست کسی بگیرید نشان آن است که از جانب او به شما غمی میرسد و زیانی وارد می آید. در بیداری اگر کسی اناری پوست بکند و دانه کند و نمک و گلپر بزند و مقابل ما در بشقابی بنهد محبت کرده است اما اگر در خواب کسی این کار را بکند گویای آن است که برای ما توطئه ای ترتیب داده که باید هشیار و بینا و آگاه باشیم. ما نیز اگر در خواب انار دانه کنیم و در بشقاب پیش روی کسی قرار دهیم خواب ما می گوید که درباره او حسن نیت نداریم و کاری می کنیم که به او زیان می رسد چه آن شخص در خواب ما شناخته باشد چه ناشناخته.

تعبیر خواب انار ، تعبیرخواب انار , انار در خواب دیدن