استریچ اویل

استریچ اویل

استریچ اویل

استریچ اویل

پیازچه و خواص آن

پیازچه و خواص آن

پیازچه به انگلیسی،پیازچه کوهی،پیازچه english،پیازچه خواص،پیازچه در بارداری

پیازچه برای بهتر شدن طعم غذاها اغلب استفاده می شود.بهتر است بدانید که علاوه بر این که این گیاه بسیار خوش مزه و خوش طعم است، دارای خواص تغذیه ای فراوانی نیز دارد.لازم به ذکر است که پیازچه مثل سیر و تره فرنگی از خانواده آلیوم است و پیاز آن قبل از این که به طور کامل رسیده شود از زمین چیده می گردد.

پیازچه،خواص پیازچه

فواید تغذیه ای پیازچه را می دانید: لازم به ذکر است که پیازچه خواص زیادی دارد که بیشتر آن ها مثل پیاز است. از خواص دارویی پیازچه می توان گفت :کاهش قند خون،کاهش کلسترول خون بالا،کاهش فشار خون بالا، کاهش خطر پیشرفت سرطان کولون و دیگر سرطان ها و کاهش التهاب را می توان نام برد

پیازچه،خواص پیازچه

کوئرستین:این ترکیب موجود در پیازچه دارای فواید ضدالتهابی و آنتی اکسیدانی می باشد. جالب است بدانید که پیازچه غنی از این ویتامین است. البته ویتامین C به ارتقاء سیستم ایمنی بدن کمک می کند و از بدن در برابر بیماری های قلبی – عروقی، بیماری های چشمی و چین و چروک های پوستی محافظت می نماید.قابل ذکر است که از مواد مغذی دیگری که در پیازچه موجد است می توان به فیبر، منیزیم، ویتامین B6، پتاسیم و مس اشاره نمود.

پیازچه،خواص پیازچه

چگونه از پیازچه استفاده نمایید؟لازم به ذکر است که پیازچه دارای طعمی ملایم است که به عنوان یک سبزی چند منظوره می توان از آن در غذاهای مختلف استفاده نمود.در واقع هر دو قسمت حبابی شکل سفید رنگ و رشته های سبز رنگ پیازچه قابل مصرف می باشند.

پیازچه،خواص پیازچه
گفتنی است که همچنین، پیازچه های ریز و خرد شده را می توان درون سالادها، سُس ها و سوپ ها ریخت و یا این که آن را در غذاهایی مثل پیتزاها، ماکارونی ها و… استفاده کرد.بعضی افراد با پیازچه املت درست می کنند که بسیار خوشمزه است.پس پیازچه را در میان سفره هاتون فراموش نکنید.

پیازچه و خواص آن

مطالب مرتبط:

پیاز

موسیر

تره فرنگی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.